ارسال فایل بدون اینترنت
وبسایت آموزشی تصاج
آموزش اینترنت. نرم افزار. کتاب.مولتی مدیا.خودرو.

ارسال فایل بدون اینترنت

HyperTerminal  برنامه ای است كه توسط آن می توانید با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نیاز به اینترنت) فایلهایی را از هر نوع به دوستانتان ارسال و یا از آنها فایلهایی را دریافت نمایید. 

  ادامه مطلب


 

شاید شما هم مانند من از ارسال فایلها توسط ابزار ذخیره سازی (مانند CD، دیسك و...) خسته شده اید در این قسمت قصد داریم به بررسی یكی از قابلیتهای جذاب و كمتر شناخته شده ویندوز كه توانایی بالایی در ارسال و دریافت فایلهای مختلف به نام Hyper Terminal بپردازیم. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط admin

خنثی کردن ممنوعیت راست کلیک در سایتها

احتمالا شما هم به سایتهایی مراجعه كردین که هنگام راست کلیک اخطار میده ,كه نمی تونید از منوهای راست كلیك استفاده كنید . البته این روش های جلوگیری از راست كلیك اصلا مفید نیستن چون به هر حال كل صفحات سایت همراه با محتوی سایت توسط مرورگر در داخل History ثبت میشن .   ادامه مطلب

 شرکت فنی مهندسی آیسان طراحان ایده آل طراحان سایت ووبلاگ کارت ویزیت لوگو پوستر    فروشگاه دوبه دو فروشگاه من و تو

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط admin

آموزش باز کردن حساب اينترنتی

 

 

 

 

با توجه به اين که مادرصدرکشورهای پيشرفته جهان قرار گرفته ايم مساله ای به نام credit card تقريبا برای ما غير قابل استفاده است. اما آين کشورها راههای ديگری برای ما گذاشته اند.که يکی از آنها e-gold است. برای جابجا کردن پول به صورت جهانی چندين سيستم بانکی وجود دارند.e-gold را می توان مشهورترين و پرطرفدارترين سيستم دانست.به همين علت هم در اينجا معرفی می شود.شما در ابتدا يک account مجانی در این سایت باز می کنيد.

 

برای ثبت نام مراحل زیر را طی کنید .(كليه كادرهايي كه پر رنگ نوشته شده اند حتما بايد پر شوند ولی بقیه لزومی ندارد)

 

اول اینجا رو کليک کنيد .

 

۱. در صفحه باز شده موافقت خود را  با كليك بر روي I AGREE اعلام مي كنيد.

در صفحه جديد فرمي مشاهده مي كنيد كه بايد آنرا پر نماييد كه از قسمتهای زیر  تشكيل شده:

۲.:Account Name اين قسمت مشخص كننده اسم account مي باشد كه مي تواند تحت عنوان هر اسمي مانند اسم شما يا شركت شما باشد مثلا Account of Reza

۳. در قسمت بعدي Description توضيحي اگر لازم باشد نوشته مي شود مثلا This is naser account in e-gold

۴. و اگر توضيحي اضافي لازم بود در Additional Description مي نويسد.

۵. در قسمت User Name شما يك شناسه انتخاب مي كنيد اما كاربرد چنداني ندارد. در نهايت شماره اي كه خود سايت به شما مي دهد مهم است در اين قسمت مي توانيد اسم خودتون يا مطلب ديگري را بدهيد

۶. و در قسمت Description مشخص كنيد كه چه چيزي هست مثلا This part is my name.

۷. در قسمتهاي Name, Address, City, State/Province, Country/ZIP/Postal Code, e-mail, Phone, Fax, اطلاعات نام, آدرس, شهر, استان, كشور/كدمنطقه/كدپستي, آدرس پست الكترونيكي, شماره تلفن و فكس رو پر مي كنيد.

۸. دو قسمت بعدي Alternate Passphrase و New e-gold Account Passphrase شما بايد دو كلمه عبور انتخاب كنيد كه كلمه اول فقط براي انجام پرداختها قابل استفاده است و ديگري براي دست يابي به Account و انجام كارهايي از قبيل تغيير كلمه عبور وحتي از بين بردن Account قابل استفاده است.

۹. در قسمت آخر نيز يعني Enter the sequence of random numbers displayed in the above grid نيز عددي در شكل بالا مشاهده مي شود كه براي تاييد امنيت خط ورود استفاده شما وارد مستطيل مي كنيد.

۱۰. و روي Open كليك مي كنيد به اين ترتيب Account شما ايجاد مي شود

۱۱. و از سايت یک  e-mail به شما فرستاده مي شود كه شماره e-gold شما در آن وجود دارد كه از آن براي وارد شدن به سايت گرفتن پول يا پرداخت مي توانيد استفاده كنيد .

 توضیح قسمتهای موجود در حساب ایگولد
 
وارد سایت ایگود شویدو بعد از آن روی  
Access Your Account کلیک کنید تا وارد حساب خود شوید. در صفحه باز شده برای لاگ این کردن شماره حساب و کلمه عبور و عدد تصادفی که می بینید وارد کنید. بعد از ورود به حساب شما گزینه های زیر را برای دیدن قسمتهای مختلف حساب خود دارید.

 

1- Accont info:
اطلاعات شخصی شما که به هنگام افتتاح حساب وارد کرده اید در این قسمت است برای تغییر آن می توانید وارد این قسمت شید و اطلاعات خود را اصلاح کنید . به خاطر داشته باشید که آدرس ایمیل خود را درست وارد کرده باشید . در اینهد شما برای ورود به حساب خود به ایمیل معتبر نیاز دارید. اگر شما نتوانید ایمیل از ایگولد دریافت کنید قادر به ورود به حساب خود نخواهید بود.
2-
History:
در این قسمت شما قادر به دریافت گزارش از پرداختها و دریافتها به حساب ایگولدتان هستید. با مشخص کردن محدوده زمانی که قصد دریافت گزارش دارید می توانید گزارش مربوط به تاریخ مورد نظر خود را دریافت کنید.

3- Redeem :
در این قسمت می توانید با پرداخت پول از حساب اعتباری خود از ایگولد موجودی خرید کنید.

4- Spend:
در این قسمت شما قادر هستید که مبلغی از حساب خود به حسابهای دیگر ایگولد منتقل کنید. دقیقا مثل حواله هست. شما وارد این قسمت می شوید ودر قسمت
Pay شماره حسابی که قرار است به آن از حساب خود پرداخت کنید وارد می کنید و در قسمت Amount مقداری که قرار است منتقل کنید و در قسمت زیر آن واحد مورد نظر خود را انتخاب می کنید و در قسمت Memo یک کلمه به عنوان یاداشت قرار می دهید که البته لازم نیست ولی اگر در می خواهید در قسمت گزارشات مشخص باشد یک کلمه وارد کنید . Preview را کلیک می کنید تا پیش نمایش را ببینید. پس از آن برای تایید Confirm را کلیک کنید. اگر انتقال با موفقیت انجام شود به شما یک Batch Number داده می شود. که مثل شماره فیش بانکی مربوط به این انتقال شما است.

5- Balance:
در این قسمت موجودی خود را به واحدهای مختلف ارزی می توانید ببینید. بصورت قرار دادی موجودی شما به دلار امریکا نمایش داده می شود. به خاطر داشته باشید در واقع موجودی شما طلا هست نه پول. مبالغي كه در حساب ايگلد واريز مي شود، بصورت وزني و بر اساس قيمت فلزات ( طلا )‌ قابل محاسبه است. مثلا اگر هر اونس طلا 370 دلار باشد و شما بخواهيد 370 دلار به حساب خود واريز نماييد در حقيقت يك اونس طلا در حساب شما وجود دارد. حال اگر قيمت طلا تغيير نمايد اعتبار شما نيز تغيير مي كند.یعنی شما مثلا طلا یا نقره یا پلاتین در حساب خود دارید و در صورتی که قیمت طلا در بازار جهانی بالا رود در واقع موجودی شما بیشتر می شود و اگر قیمت طلا پایین بیاید موجودی شما کم می شود. البته نگران نباشید این نوسان معمولا اینقدرها نیست که شما ضرر کنید.

6- Log Out :
خروج از حساب . به خاطر داشته باشید برای حفظ امنیت حتما پس از اتمام کار با حساب از آن خارج شوید و لاگ اوت کنید.




ارسال توسط admin

PayPal چیست و چگونه می توان استفاده کرد؟

 

سئوالی که اکثر دوستان میپرسند اینست که هرچند میدانند PayPal چیست اما نمیدانند که واقعا چیست! و چه امکاناتی دارد. در پاسخ به این دوستان اقدام به تهیه این مطلب نمودم و در این رابطه باید بگویم که PayPal یک سرویس واسط برای خریدهای آنلاین است. امروزه حدود 96.2 میلیون نفر در سراسر دنیا از این سرویس برای انتقال پول از طریق ایمیل بین خود استفاده میکنند. این سرویس آنچنان دارای اعتبار و اعتماد شده است که بالغ بر 95 درصد خریداران eBay از آن استفاده میکنند.

PayPal بعنوان یک واسط مالی به مردم امکان میدهد تا بدون رویت مشخصات کارت اعتباری یا اطلاعات بانکی یکدیگر نسبت به ارسال پول اقدام نمایند. برای استفاده از سرویس PayPal فقط به یک آدرس ایمیل معتبر و یک کارت اعتباری یا حساب بانکی معتبر نیاز دارید. به دلیل سادگی مصرف، PayPal مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

این سرویس برای خریداران رایگان است و از فروشندگان مبلغی بین 1.9% تا 2.9% انتقالی را طلب میکند. که 2.9% برای مبالغ زیر 3000 دلار امریکاست و برای 3000 تا 10000 دلار میزان 2.5% کسر میگردد و برای 10000 تا 100000 دلار میزان 2.2% و نهایتا برای انتقال بیش از 100000 دلار میزان 1.9% مبلغ را دریافت میکند. بنابراین بعنوان فروشنده بهتر است راهی بیابید که مبلغ انتقالی را افزایش دهید تا پول کمتری بپردازید.

اگر قصد استفاده از eBay را داشته باشید، این موسسه از شما میخواهد تا حسابی در PayPal باز کنید. در ضمن از سرویس PayPal برای انتقال موارد شخصی مانند جمع کردن پول برای گروه، تیم ورزشی و یا حتی خرید و قروشهای شخصی نیز استفاده میشود.

اگر قصد فروش وسایل شخصی خود را دارید، خریدار میتواند از طریق PayPal پول شما را بدهد.

عده ای سئوال میکنند که آیا PayPal امن است؟ در جواب باید بگویم که PayPal به امنیت بانکهای آنلاین است. هرچند که هیچ سیستمی صددرصد امن نیست اما PayPal تا حد ممکن سعی کرده تا جلوی مسائل کلاهبرداری و خطاها را بگیرد. به نظر میرسد که موسسه دیگری همتای PayPal نخواهید یافت.

این سرویس با بهره گیری از بهترین متخصصین در تمام زمینه های کاری خود توانسته جلوی پرداختهای ناخواسته از حساب شما را بگیرد. درضمن خریدهای تا سقف 1000 دلار eBay از طریق PayPal بیمه میشود.

برای شروع بهره برداری از PayPal میتوانید اقدام به باز کردن یک حساب شخصی بنمائید. از این حساب میتوانید اقدام به خرید از eBay کرده و برای ارسال یا دریافت پول از آن استفاده کنید. امکان ارسال وجه از طریق ایمیل برای 55 کشور و منطقه وجود دارد. محدودین این نوع حساب آنست که فقط از حسابهای دیگر PayPal میتواند وجه دریافت کند و قابلیت اخذ وجه از کارت اعتباری یا کارت بانکی را ندارد. این سرویس (باز کردن حساب و نقل و انتقال پول) مجانی است. این حساب محدودیت دریافت ماهانه دارد.

حساب Premier علاوه بر قابلیتهای حساب شخصی، توان دریافت کارت اعتباری، کارت بانکی و حساب بانکی را هم دارد. بعلاوه مشخصه هایی مانند سبد خرید و گزارش پرداخت نیز دارد. داشتن این نوع حساب مشمول پرداخت هزینه است.

نوع دیگر حساب، بیزنسی است و مخصوص افرادی است که کارهای تجاری بزرگتر دارند و یا فروشگاه آنلاین را اداره میکنند. این حساب میتواند تحت نام بیزنس شما باشد. امکانات این سیستم بسیار خوب است. برای استفاده از این حساب هم باید پول پرداخت نمائید.

حساب PayPal را میتوان در چند دقیقه باز کرد. کارهای بررسی اعتبار قبلا بوسیله موسسه کارت اعتباری و بانک شما انجام شده است. حال باید به PayPal بگویید که اطلاعات شما را به ایمیلتان وصل کند. اطلاعات شما بصورت محرمانه نزد PayPal میماند و ایمیلتان بعنوان PayPal ID واحد شما مصرف میشود. آدرس ایمیل و آدرس ارسال بسته شما تنها اطلاعاتی است که به رویت در میآید.

میتوانید به PayPal بگویید که فقط در صورت خرید، از حسابتان پول بردارد. در صورت ارسال پول، PayPal فورا پول را میفرستد و بعد از حساب شما برداشت میکند. این روش رایگان است. روش دیگر اینست که پولی به PayPal بفرستید و آنرا در حسابتان نگه دارید. این روش نیز مجانی است. واریز پول به حساب شما نیز از طریق PayPal انجام میشود. چون این انتقال هزینه ای ندارد لذا 8 روز کاری طول میکشد تا پول به حسابتان واریز گردد. روش کار نیز مانند سیستم بانکی آنلاین است.




ارسال توسط admin

چگونه Adwords گوگل را قدرتمند آغاز کنید؟

 



اگر در حال تهیه یک برنامه توسعه بازار یا محصول خودتان هستید ، استفاده از ترافیک پرداخت به ازاء کلیک تقریبا ضروری است .
یک لحظه ! اجازه بدهید دوباره تکرار کنم که ترافیک پرداخت به ازاء کلیک برای امتحان کردن تقریبا ضروری است. خیلی رک بگویم ، این روش از ترافیک برای همه کسب و کارها جواب نمی دهد.
همچنین موفقیت به روش ایجاد ترافیک با سیستم پرداخت به ازاء کلیک ، فقط با درج یک تبلیغات و بلافاصله ارسال ترافیک ممکن نیست .
بستگی به فاکتورهای زیادی از قبیل تبلیغات شما ، بازار رقابت شما ، صفحات شما و بودجه شما برای انجام این کار دارد.
بدیهی است که برای مطرح کردن همه این موارد شاید نیاز به نوشتن یک کتاب باشد ، به هر حال هدف از نوشتن این مقاله ویژه ، بالابردن تخصص شما در این زمینه است که :
چگونه در یک زمان مساوی با پرداخت پول کمتر از رقبایتان، در رتبه بالاتری قرارگیرید ؟
گوگل یک سیستم واحد برای امتیازدهی به تبلیغاتشان دارد که شما را قادر می سازد با پرداخت هزینه کمتر برای هر کلیک در بالاترین رتبه باشید.
چگونه ؟
فقط مطمئن شوید که شما بالاترین نرخ کلیک در تبلیغتان دارید....

دو مسئله مهم نیاز است که مطمئن شوید با کمترین پرداخت در رتبه بالا قرار می گیرید.
1- خیلی قوی شروع کنید – خسیس نباشید، برای شروع، آنچه در توان دارید خرج کنید.
2- مرتبا تبلیغات خود را برای بهبود نرخ کلیک محک بزنید.

شماره 1- شروع قوی
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام راه اندازی یک مبارزه تبلیغاتی مرتکب می شوند این است که آن را ضعیف شروع می کنند و خیلی در راه اندازی آن کند عمل می کنند.
این خیلی اشتباه بزرگی است.

به دو دلیل زیر لازم است خیلی قوی شروع کرده و مثل شیر به سراغ این مبارزه بروید:
الف – اگر استراتژی شما عملی نیست سریعا آن را تغییر دهید و گرنه وقت گرانبهایتان را هدر ندهید.
ب – خیلی مهمتر اینکه ، بیشترین انرژی را برای PER click در شروع کار مصرف کنید.چرا؟
اگر شما در شروع کار بیشترین نیرو را برای per click صرف کنید ( بیشترین هزینه را صرف کنید) ، این تنها راهی است که گوگل را قانع کنید که شما را در رتبه های بالا قرار دهد. شما هیچ رکوردی برای کلیک روی سایتتان ندارید، بنابراین برای بدست آوردن آن باید هزینه بیشتری بپردازید.
با صرف هزینه زیاد برای شروع ، تبلیغات خود را در صفحه اول خواهید دید و سریعتر در معرض دید قرار خواهید گرفت.
با این روش شما به سرعت رکورد کلیک برای خود خواهید ساخت و بلافاصله می توانید هزینه به ازاء هر کلیک یا cost per click خود را بدون از دست دادن محل (رتبه ) خود کاهش دهید .
حال اگر شما با یک cost per click کم شروع کرده بودید شما در صفحات آخر بودید و هیچگونه نشانی از شما نبود و این می توانست هفته ها و چه بسا ماهها طول بکشد بدون اینکه هرگونه نرخ کلیک را برای خود ایجاد کنید.
بنابراین ، درس اول ، سریع شروع کنید – بیشترین بودجه را برای per-click صرف کنید. با قدرت جلو بروید و بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

شماره 2- آزمایش ، آزمایش!
بهترین راه بعدی برای افزایش رتبه تبلیغات و کاهش هزینه برای هر کلیک (per-click) این است که همیشه تبلیغات جدید را امتحان کنید.
گوگل امکان اجرای دو بنر تبلیغاتی را در یک زمان برای یک کلمه کلیدی به شما می دهد، آنها بصورت اتومات بنرهای شما را یکی پس از دیگری می چرخانند.
به این وسیله می توانید به آرامی تیترها ، تبلیغات ، نام دامنه وهرچیزی را جابجا کرده و ببینید کدام بهتراست .

همیشه این کار را انجام دهید و کم کم شاهد بالارفتن نرخ کلیک خود خواهید بود ، به همان نسبت که کلیک ها زیاد می شود می توانید cost per click را کاهش دهید بدون اینکه تغییری در محل تبلیغات شما (رتبه ) انجام شود.
بنابراین ، حتی اگر درگیر رقبای زیادی شده اید و می ترسید که کنار گداشته شوید ، هنوز هم می توانید پیروز شوید.
قوی جلو بروید ، سعی کنید تبلیغات (بنرها) خود را بیشتر و سریعتر نمایش دهید و در نتیجه نرخ بالاتری از کلیک ها برای خود درست کنید و سپس سریعا شروع به کاهش هزینه ها برای هر کلیک نمایید.
فقط یک اخطار خیلی سریع ، اگر از این استراتژی استفاده می کنید مرتب حساب adword خود را کنترل کنید. همچنین هزینه محدودی برای هر روز در نظر بگیرید که از عهده آن برآیید.
خیلی شگفت زده خواهید شد از اینکه چگونه Google ی تواند به این سرعت پو*لهای شما را ببلعد !
بسیار خوب ، حالا مجهز به ابزار پیشرفته ای هستید که به سرعت می توانید به بالاترین رتبه درGoogle برسید




ارسال توسط admin

تغییر IP و بدست آوردن اطلاعات آن

تغییر IP یکی از بزاریه که از حالا به بعد خیلی باهاش سرو کار دارید. پس خوب یاد بگیرید تا مجبور نباشید هر چند وقت یه بار اینا رو مرور کنید.

کامپیوتر شما روی هر شبکه ای یک مشخصه ثابت داره که بهش IP میگن. این IP یک کد عددیه که اعداد با نقطه از هم جدا شده (مثل 127.125.255.1). شما روی شبکه با این IP شناخته میشین. برای مثال همین الان میتونید IP کامپیوتر خودتون رو بدست بیارید. یه سری به سایت زیر بزنید:

www.getip.com

وقتی این سایت باز شد، بالای صفحه IP کامپیوتر شما به صورت پر رنگ نوشته شده. اون رو یادداشت کنید و نگه دارید. چند خط پایینتر نام کشور رو هم نوشته و حتی ورژن ویندوز و خیلی چیزای دیگه هم هست که میتونین ببینین.

نترسین. کسی شما رو هک نکرده. این سیستمیه که کامپیوتر شما رو روی شبکه شناسایی می کنه.

خوب حالا اصلا چه زومی داره که که این اعداد رو عوض کنیم ؟

جواب : به علت تحریم علیه ایران، بانکهایی که ما میخواهیم باهاشون کار کنیم به ایران خدمات نمی دن. پس ما نمیتونیم با IP خودمون افتتاح حساب کنیم چون تو 48 ساعت حساب بلوکه میشه.

راههای تعویض IP :

1- استفاده از IP استاتیک : این روش بهترین روش ممکن است . در این روش شما  از طریق اینترنت به سروری در ایالات متحده، کانادا و یا اروپا متصل می شوید و دارای یک IP ثابت خارج از ایران میشوید. ایراد این کار لزوم پرداخت هزینه ماهانه بین 6 الی 10000 تومان است.

2-استفاده از VPN : در این روش نیز شما به سروری در خارج از کشور متصل می شوید ولی در این حالی دیگر IP شما ثابت نیست. ولی همچنان آی پی مربوط به کشوری غیر از ایران است. شرکتهایی وجود دارند که VPN را به صورت اشتراک ماهانه در اختیار شما قرار می دهند و هزینه آن بین 2 الی 5 هزار تومان است.

3- استفاده از VPN رایگان : معمولا به جستجو در اینترنت می توان VPN رایگان پیدا کرد. در اینجا من یکی از آنها را برای شما ذکر می کنم. امیدوارم که درست از آن استفاده کنید.

Host :

UserName :

PassWord :

ولی چند نکته مهم : اول اینکه با استفاده از VPN سرعت اینترنت شما کم می شود و دوم اینکه شما فقط بزای افتتاح حساب یا چک کردن موجودی حساب خود در بانکها نیاز به آن دارید. سایت های کاری ، به IP شما حساس نیستند.


 

نحوه ساختن کانکشن VPN :

برای راه اندازی VPN نیاز به ساخت یک کانکشن VPN دارید. نحوه ساخت آن را در زیر توضیح داده ام :

برای Windows XP :

1-از Control Panel آیکون Network Connection رو انتخاب کنید.

2- از منو File ، گزینه New Connection  را انتخاب کنید. با این کار پنجره ای به نام New Connection Wizard باز میشود.

3-Next را بزنید

4- گزینه Connect to The Network at my Workplace  را انتخاب کرده و next را بزنید.

5- گزینه Virtual Private Network Connection را انتخاب کرده و Next را بزنید.

6- در قسمت Company Name یک نام دلخواه برای کانکشن تایپ کنید و Next را بزنید.

7- گزینه Don`t Dial Initial Connection را انتخاب کرده و next را یزنید.

8- به عنوان Host Name ، آی پی یا آدرس داده شده را تایپ کرده و next  را بزنید.

9- در مرحله آخر Finish را بزنید

قبل از راه اندازی VPN باید به اینترنت وصل شوید

برای راه اندازی VPN  روی آن دابل کلیک کرده و username  و  Password داده شده را وارد کنید و دگمه Connectرا بزنید.

بعد از مدتی که شاید کمی هم طول بکشد کانکت میشوید.



حالا دوباره برین تو سایت getip :

www.getip.com

همونطور که می بینید هم IP شما تغییر کرده و هم اطلاعات مربوط به ایالات متحده آمریکاست. IP جدید رو هم یادداشت کنید. حالا باید یه سر بریم جایی که ببینیم دقیقا این IP واسه کجای دنیاست :

سایت زیر رو باز کنید :
www.arin.net

سمت راست صفحه ای که باز میشه یه دگمه هستکه نوشته Search Whois. آی پی جدید رو تو فضای خالی بالای اون کپی کرده و دگمه رو بزنید .
یه صفحه باز میشه که شما باید اطلاعات زیر رو ازش یادداشت کنید :

1- َAddress

2- City

3- StateProv

4-  PostalCode

5- یه شماره تلفن که چند خط پایین تر نوشته شده




ارسال توسط admin

بازاریابی پست الکترونیک یا ایمیل مارکتینگ و سایت وبگذر

 

تبادل نامه های الکترونیک متداولترین فعالیت در اینترنت می باشد. ارسال نامه های الکترونیک سریعترین راه برای ایجاد ارتباط می باشد. کمتر رسانه ای به سرعت ارسال نامه های الکترونیک بوده  و قابلیت رقابت با آن را دارد. امروزه در دنیا ارسال این نامه ها به عنوان سریعترین راه برای ارتباط با مشتری می باشد. ارسال خبرنامه های الکترونیک یکی از متداولترین راه های بازاریابی الکترونیک بوده و می باشد که با توجه به هزینه کم نسبت به سایر راههای بازاریابی الکترونیک مناسب می باشد.

 

آموزش خبرنامه

تاریخچه نامه های الکترونیک
پست الکترونیک یکی از دلایلی هستند که ما امروز اینترنت داریم. ARPNET اولین سیستمی بود که ما امروز به عنوان پست الکترونیک از آن یاد می کنیم. هدف آن هم تبادل اطلاعات بین دولت و ارتش امریکا در زمیانیکه قسمتی از شبکه مختل می شد بود. در دهه ۱۹۸۰ این سیستم وسیله بازاریابی به شمار نمی رفت چرا که اجازه تبادل پیامها به صورت مستقل را نمی داد و اینکه به اینترنت نیز متصل نبود. اما اکنون متداولترین وسیله ارتباط می باشد.
کم کردن هزینه
وقتی مسئله اقتصادی مطرح می شود، بسیار راحت می توان دریافت که ارسال نامه های الکترونیک راحت ترین و کم هزینه ترین وسیله ارتباط می باشد. به همین دلیل امروزه بازاریابان از ارسال نامه های الکترونیک برای بازاریابی استفاده می نمایند. هزینه ارسال یک نامه الکترونیک چیزی حدود ۵ سنت در ایالات متحده امریکا می باشد در حالیکه ارسال یک کاتالوگ از طریق پست عادی یک دلار هزینه دارد. این تحقیق نشان می دهد که چه مقدار می توان با استفاده از پست الکترونیک صرفه جویی نمود.
چگونه آغاز کنیم؟
برای شروع شما نیاز به یک لیست آدرس دارید. خوب حال چگونه می توانید یک بانک اطلاعاتی خوب از آدرس داشته باشید؟ متداول ترین راه  این است که در سایت خود یک فرم ثبت نام داشته باشید و از این طریق بتوانید آدرس پست الکترونیک مخاطبان خود را گرفته و بدین ترتیب می توانید با ارسال خبرنامه به آنها از مزیت بازاریابی از طریق پست الکترونیک استفاده ببرید.  ساختن لیست در بازاریابی پست الکترونیک بسیار حائز اهمیت است.
روش دیگری که برای ساختن لیست آدرس مورد استفاده قرار می گیرد آن است که شما یک لیست آدرس اجاره نمایید.
وبگذر یکی از سایت هایی است که امکان ایجاد خبرنامه را به شما می دهد. تنها کاری که لازم است بکنید این است که در این سایت عضو شوید ، به راحتی خبرنامه خود را ایجاد کنید و آن را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان علاقه مند خود به عضویت آن درآیند.
آموزش کامل ایجاد خبرنامه : خداییش یه عالمه عکس آماده کرده بودم که تو این پست بذارم، ولی وقتی الان بهشون نگاه کردم خندم گرفت . آخه برای کار با یک سایت فارسی هم آموزش تصویری لازمه ؟!
خوب خلاصه و آسان براتون می گم که برای داشتن خبرنامه چی کار باید بکنید : ۱- وارد سایت وبگذر شده و در آن عضو شوید. پس از فعال سازی حساب کاربری تان که با کلیک بر روی لینکی که به پست الکترونیک تان ارسال شده میسر می گردد ؛ وارد کنترل پنلتان شوید.
در پنلتان علاوه بر امکان ایجاد خبرنامه ؛ آمارگیر ، نظرسنجی و نظرسنجی اس ام اسی نیز وجود دارد. در قسمت خبرنامه بر روی ایجاد خبرنامه جدید کلیک کنید. در صفحه ی جدید یک عنوان برای خبرنامه تان انتخاب کنید. حال آیا دوست دارید که در هنگام عضویت و لغو عضویت اعضای خبرنامه برایشان ایمیلی ارسال شود؟ اگر پاسختان مثبت است قسمت های مربوطه را در همان صفحه تگمیل کنید. حال بر روی دکمه ایجاد خبرنامه کلیک کنید. اینک خبرنامه شما ساخته شده است. وارد صفحه ای شده اید که در آن کد  HTML خبرنامه تان موجود است.
این کد را کپی کرده و در قسمت مناسبی از وبلاگ یا سایتتان قرار دهید. منتظر باشید تا اعضای خبرنامه تان افزایش یابد!
اشخاص می توانند با درج ایمیل خود در خبرنامه شما عضو شوند و درصورتی که از ایمیل های ارسالی ناراضی بودند ، راحت تر از عضو شدنشان می توانند از خبرنامه شما خارج شوند. وبگذر به بازدید کننده اجازه می دهد هر زمان که نیاز به دریافت e-mail از طرف شما نداشت به راحتی بتواند از لیست شما خارج شود. هرچه دریافت کنندگان راحت تر بتوانند از لیست شما خارج شوند، شما از محبوبیت بیشتری نزد آنها برخوردار می شوید. به عمل خارج شدن از لیست شما Opt-out گفته می شود.
شما می توانید هر وقت که دلتان خواست به اعضای خبرنامه تان ایمیل ارسال کنید، برای این کار نیز باید وارد کنترل پنل خود در وبگذر شوید.
در ضمن شما می توانید با عضویت در خبرنامه ما از آخرین تغییرات این سایت مطلع شوید.
ارسال نامه های ناخواسته: به افرادی که این نامه ها را ارسال می کنندSpammer  گفته می شود. البته در سال ۲۰۰۳ در امریکا قانونی تحت عنوان Can Spam Act  به تصویب رسید که این قانون از اول سال ۲۰۰۴ میلادی اجرا شد.

 




ارسال توسط admin

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 31672
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

کد ایمیل